środa, 8 czerwca 2011

21) Inne Anioły 2 Zdrada- St. Crow Lili


Pop pierwsze chciała bym bardzo przeprosić za to że nie wchodziłam ani nie pisałam nowych recenzji na blogu. Nie mam żądnego porządnego wytłumaczenia po prostu mi się nie chciało ;/

Opis książki: Szesnastoletnia łowczyni demonów codziennie staje do walki z istotami nie z tego świata.

A teraz przyjdzie jej walczyć i z własnym sercem…

Świat Dru Anderson wywrócił się do góry nogami, gdy zginął jej ojciec. I gdy poznała prawdę o sobie. Teraz czuje się jeszcze bardziej samotna. Zwłaszcza że jest jedyną dziewczyną w tajemniczej szkole pełnej chłopców. A instynkt podpowiada jej, że tu też nie jest bezpieczna. Że wśród jej nowych kolegów jest zdrajca. I że może być nim jeden z dwóch chłopaków, pomiędzy którymi rozdarte jest jej serce…

Moja opinia: Ogólnie książkę tą czytałam jadąc w autokarem do Karpacza (wycieczka szkolna). Moja przyjaciółka która siedziałą obok mnie stwierdziła że ją ignoruje i się strasznie złościła ;). Niestety nie mogłam nic na to poradzić czytało się ją z zapartym tchem i naprawde ciężko było mi przestać.

Tym razem Dru musi się zmagać z wieloma z mianami, po pierwsze jest jedyną dziewczyną w szkole pełnej chłopaków. Po drugie Christopher gdzieś zniknął , po trzecie wiele przed nią ukrywają i ona musi się dowiedzieć co.

Książka ta jest bardzo lekka do czytania czyta się ją przyjemnie ale także z zapartym tchem. Kocham książki w których nie wiadomo co będzie dalej. Czytając ją miałam ciarki na plecach i przeżywałam wiele emocji. Bardzo gorąco polecam i pozdrawiam czytelników ;)

Wydawnictwo : Amber
Ilość stron: 309
Czas czytania: Połowę książki przeczytałam jadąc autokarem a drugą siedząc w domu popołudniu ;)

Rok wydania: 2010
Rok wydania oryginału:
2009

21 komentarzy:

  1. Czytałam część pierwszą i muszę powiedzieć, że choć część rzeczy mi się podobała, to zdecydowanie oczekiwałam po niej czegoś więcej.
    Mam dwójkę w domu już od dawna ale jakoś się jeszcze nie zabrałam. Nie wiem też czy kupować 3, ale okładkę ma najlepszą ze wszystkich. Przeczytam tom 2 w wakacje. Daję jeszcze szansę tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza część podobno zalicza się do kiepskich - jeśli przez nią przebrnę, zapoznam się i z Innymi aniołami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ją w sklepach ale... Narazie sobie odpuszczę. Głównia dlatego, że nie czytałam jeszcze I tomu, a tego nigdzie złapać nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  4. Może zacznę czytanie od II cz., a później przyjdzie pora na I :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej części tej serii, ale mam zamiar bardzo szybko to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kupić sobie pierwszą część, ale nie kupiłam. Ale może kupię innym razem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mnie czeka pierwsza część ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle to powinnam zapytać - jak się nazywa pierwsza część? xd Albo przegapiłam ją (jaak?), albo nie wiem... Wspomóżcie biedną Annalynne, no! ; o Bo to się wydaje ciekawe xd

    [magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie się cieszę, ze u mnie piszą egzaminy zawodowe i mam długi weekend (wolny pon i wtorek). Będę nadrabiać czytanie i to też pewnie się w końcu załapie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Annalynne: recenzował już pierwszą cześć ma ona tytuł Inne Anioły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam pierwszą część, a raczej e-booka i nawet mi się podobała. Co innego niż "Zmierzch", chyba nawet lepszego ; )

    Today1.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. jedna dziewczyna, a wokół sami faceci. mnie to wcale tak źle nie brzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chcę przeczytać pierwszą część (a później przystąpić do tej) ale niestety nie mam szczęścia bo nie ma jej w bibliotece a jakiegoś dobrego ebooka też nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na razie będę się zastanawiać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dam radę to najpierw część pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam, teraz poluje na trzecią część.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje się być ciekawa, ale żeby przeczytać 2 część, muszę znaleźć gdzieś pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś nominowana w One Lovely Blog Award. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałam Cię poinformować, że Twój blog został przeze mnie nominowany w One Lovely Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award i zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń