środa, 9 marca 2011

8) Dom Nocy : Nieposkromiona tom 4 - P.C Cast + Kristin Cast


Opis książki: Życie robi się nieznośne, gdy przyjaciele są na ciebie wściekli. W ciągu tygodnia Zoey traci wszystkich swoich trzech chłopaków i staje się wyrzutkiem, choć jeszcze niedawno otaczał ją szeroki krąg znajomych. Teraz liczba przyjaciół zmalała do dwóch osób, z których jedna jest Nieumarłą, a druga Nienaznaczoną. Neferet tymczasem wypowiedziała wojnę ludziom. Zoey nie uważa tego za dobry pomysł, ale czy ktokolwiek jej wysłucha? Jej przygody w szkole dla dorastających wampirów przybierają niebezpieczny obrót. Lojalność przechodzi ciężką próbę, ujawniają się szokujące podteksty, budzi się pradawne zło. Przed wami fascynująca czwarta część cyklu P. C. Cast i Kristin Cast.

Moja opinia : Ta cześć jest niezwykła tyle się dzieje i zmienia. Pojawia się nowy chłopak który zdaradza Zoey swoją tajemnice.W Domu Nocy coraz więcej się dzieje i Nefret więcej miesza w życiu Zoey i szkoły. Afrodyta ma tajemnicza wizje z przepowiednią , jedyna osoba która może wiedzieć o co w niej chodzi to babcia (Zoey). Jak dla mnie ta część jest lepsza od poprzedniej a aktualnie czytam już 5 tom Domu Nocy więc nie długo dam opinie ;D


Wydawnictwo : Książnica
Czas czytania : Nie pamiętam ;p
Ilość stron : 239


4 komentarze:

  1. Jak na razie przeczytałam tylko pierwszy tom ale mam nadzieję to w wkrótce nadrobić
    [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  2. Leży na półce razem z 3 częścią i czekają na swoją kolej

    OdpowiedzUsuń
  3. Zraziłam się po trzecim tomie i do twórczości państwa Cast mnie nie ciągnie. Cóż, tylko czekać aż mi się odwidzi.

    [okiem-recenzenta.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  4. Leży na półce i czeka już nie długo się za nią zabiorę ;)

    OdpowiedzUsuń