czwartek, 7 kwietnia 2011

15) Mowa Gwiazd -Gray Claudia


Opis książki :

Niezwykła opowieść o wielkiej miłości nieśmiertelnej dziewczyny i łowcy wampirów

Drugi tom bestsellerowej trylogii o zakazanym uczuciu - niebezpiecznym i mrocznym jak wieczna noc

Rozpoczyna się nowy rok szkolny. Do Wiecznej Nocy wracają jej nieumarci uczniowie. Szesnastoletnia Bianka niedawno zrozumiała, że jej przeznaczeniem jest być jedną z nich. Więc jak może kochać Lucasa – łowcę, który poprzysiągł śmierć jej rasie?

Dla tej miłości Bianka zaryzykuje wszystko, nawet jeśli miałaby zdradzić prawdę o sobie zabójcom wampirów i narazić nieśmiertelnych uczniów Wiecznej Nocy na śmiertelne niebezpieczeństwo…


Moja opinia : Drugi tom Wiecznej Nocy jeszcze bardziej polubiłam niż pierwszy. Książka jest boska tyle się w niej dzieje tyle zmian i akcji powoduje że od książki nie da się oderwać.;)Czytałam tą cześć w ferie a do teraz ją przeżywam chyba już żadna książka nie zabije we mnie tych emocji które ona spowodowała. Naprawdę po przeczytaniu innych książki nie przeżyłam tyle emocji co przy czytaniu tej.

Tym razem Bianka musi walczyć o prawdziwą miłość nawet wielkim kosztem. Historia jak z Romeo i Juli trwa. Ona wampirzyca która w tej części odkryje jeszcze jedne swój sekret i ona łowca wampirów który zrobi dla niej wszytko. Muszą wymyślić sposób by być razem by nie stracić tego co ich łączy.


Wydawnictwo : Amber

Ilość stron : 305

Czas czytania : ok. 8 h

13 komentarzy:

  1. Niestety, nie czytałam jeszcze "Wiecznej nocy", co zamierzam zmienić. Na razie książki z mojego urodzinowego stosu czekają i się kurzą. ;x Uch, a czasu brak.
    Podoba mi się ta recenzja. ^

    http://okiem-recenzenta.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mojej półce leży 20 książek ;p Muszę je wszystkie przeczytac a potem się zobaczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już gdzieś tę książkę. Raczej po nią nie sięgnę, bo paranormal romance to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz tempo: 300 stron w 8 godzin o.O Pierwsze dwa tomy serii mam, tylko czasu brakuje żeby przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna mam ochotę na tą książkę jak i jej poprzednią część, więc nie spocznę, póki jej nie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu wampiry... coś ich dużo w moim spisie, ale jednak trzeba nadrobić trochę, czyż nie? Pognam za modą, zobaczymy, czy coś mnie porwie tak, jak "Harry Potter" czy "Zwiadowcy".
    Jak przeczytam pierwszy tom tej serii, to pod rugi też sięgnę xD

    [magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba juz nie mam siły czytać o wampirach. Naprawdę przejadłam się nimi, ale recenzja bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ile spotkam tą książkę to z chęcią przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpierw muszę przeczytać te książki, które mam w szafce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obecnie przechodzę „wampirzy detoks”, ale jak już od nich odpocznę to kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz bardziej kusi mnie ta książka, zwłaszcza, że w Matrasie chyba jest na nią rabat ;) Pozdrawiam i zapraszam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam okazji przeczytać pierwszego tomu, ale z pewnością w końcu to nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka jest fascynująca! Bardzo mi się podoba historia Bianci i Lucasa

    OdpowiedzUsuń