piątek, 18 lutego 2011

1)Ukochany Nieśmiertelny- Cate Tiernan


Opis książki;Nastasya, na pozór zwykła szesnastolatka, razem z przyjaciółmi prowadzi rozrywkowe życie... już od czterystu lat. Aż do dnia gdy impreza w nocnym klubie kończy się tragedią. Wstrząśnięta okrucieństwem swojego przyjaciela Nastasya postanawia zacząć wszystko od nowa. Tam, gdzie nieśmiertelni uczą się, jak władać magią, by niosła dobro, a nie śmierć.

Ale przeszłość nie daje o sobie zapomnieć. A chłopak o najpiękniejszych oczach, który stał się jej tak bliski, zaczyna pojawiać się w przerażających wspomnieniach Nastasyi...
Moja opinia;
Na początku myślałam że ta książka jest o wampirach i czytając zdziwiłam się jak okazało się że wcale nie. Tak naprawdę książka opowiada o rasie ludzi nieśmiertelnych którzy także jak wampiry ukrywają się przed zwykłym światem.
Historia Nastysii jest odkrywana poklei rozdział po rozdziale choć ona sama nie wiedziała skąd pochodzi. Musi nauczyć się kochać dzień który kiedyś marnowała i nie widziała w nim większego sensu.Po prost musi nauczyć się żyć naprawdę.
Cała książka jest poświęcona jej pracy nad sobą i tajemniczymi snami które odkrywaj przed nią tajemnice przeszłości którą ukryła w pamięci. To nie jest następna książka o miłości ona się bardzo wyrużnia. Bardzo ją polecam !!

Wydawnictwo ;
Amber
Ilość stron;242
Czas czytania; 5h (ja tyle czytałam nie wiem ile ty ;D )


Ta książka jest jedną z moich ulubionych bardzo ją polecam. I jeśli moja opinia była hmm beznadziejna to bardzo przepraszam ale to mój pierwszy taki blog i pierwszy post ;) Liczę na szczere komentarze ;D


1 komentarz:

  1. Jak na pierwszą recenzję to może być ;p A co do książki to może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń