sobota, 19 lutego 2011

2)Blask Księżyca - Rachel Hawthorne


Opis książki; Ona i ich dwóch.
Musi wybrać, który z nich jest jej bratnią duszą.
I tak jak ona czuje zew blasku księżyca...
Dwanaście lat temu w tym lesie zginęli rodzice Kayli. Dziewczyna ich nie pamięta, lecz często nawiedzają ją sny, w których ożywa tamta noc. W tych snach widzi księżyc w pełni i słyszy wycie wilków... Teraz siedemnastoletnia Kayla wraca tu, by stawić czoło swoim lękom. Tu pośród leśnej głuszy spotka Strażników Nocy, pięknych i groźnych jak sama noc. Pozna milczącego Lucasa o srebrzystych hipnotycznych oczach. I odkryje miłość, która wystawi ich oboje na śmiertelne niebezpieczeństwo…
Moja opinia; Książkę bardzo szybko się czyta od samego początku zachęca i wciąga nie da się jej odłożyć nawet na 5 minut ;).Przewrotność akcji i różne przygody powodują dreszczyk emocji a sceny miłosne miły nastrój. Bardzo polecam tą książę na wiosenne lub zimowe wieczory.

Wydawnictwo;
Amber
Ilość stron; 271
Czas czytania; 4h (ja tyle czytałam ;P)

1 komentarz:

  1. Książkę czytałam i przyznam, że faktycznie czyta się ją szybko i lekko. Polubiłam postać głównej bohaterki i oczywiście wspaniałego Lucasa. Strasznie spodobały mi się te przedstawione wilki. ^

    Pozdrawiam [i zapraszam ;)]
    [okiem-recenzenta.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń