środa, 23 lutego 2011

3) Wizje w mroku- L.J. Smith


Opis książki; Kolejna bestsellerowa trylogia autorki Pamiętników wampirów. Obaj kochają dziewczynę przeklętą proroczą mocą. Jeden ma dar uzdrawiania, drugi – przerażający mroczny sekret… „Czarownica” - mówią za jej plecami. Niesamowite oczy i prorocze rysunki od zawsze przysparzały siedemnastoletniej Kaitlyn kłopotów. Z radością przyjmuje więc zaproszenie do szkoły, gdzie wraz z czwórką innych uczniów o nadprzyrodzonych zdolnościach będzie rozwijać swój talent. Nie przeczuwa, że zostanie rozdarta pomiędzy uczuciem do dwóch chłopaków: cudownego Roba, uzdrawiającego ludzi swoją pozytywną energią, i mrocznego Gabriela, skrywającego swoją prawdziwą naturę i niepokojącą moc. I że będzie musiała wybrać, któremu z nich zaufać, gdy niesamowity projekt zagrozi ich zdrowym zmysłom i życiu…
Moja opinia; Czytając tą książkę z każdą stroną chciałam jej więcej.Dużo zawirowań i zmian akcji powodowały że ta książka wciąga i się nie da od niej oderwać.Książka trochę różni się od innych książek L.J. Smith.
No i oczywiście miłość ; Gabriel- szatyn o czarnych oczach, mroczny i tajemniczy ma tajemniczą moc i wiele sekretów. Rob- boski chłopak o złotych włosach i jasnych oczach , dobry i pomocny ma moc uzdrawiania i pomaga wielu osobą. Którego z nich wybierze ;)

Wydawnictwo; Amber
Ilość stron; 547
Czas czytania ; Nie umiem dokładnie powiedzieć bo czytałam to w tygodniu i nie zwracałam uwagi na czas więc ok. 1-3 dni ;)


1 komentarz:

  1. Przyznam, że "Wizje w mroku" kompletnie mi się nie podobały. Nie wiem dlaczego, ale nie polubiłam bohaterów, chociaż Gabriel zyskał moją sympatię. Czegoś mi w tej ksiażce brakowało - może większego romansu, który pani Smith potrafi wspaniale zaprezentować? Cóż, za to "Świat nocy" wielbię i czczę.

    [okiem-recenzenta.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń